Facebook s reklamou?


Ano, obrovský počet lidí používající tuto sociální síť je důkazem toho, že to byl prima nápad. Miliony člověčenstva tam mají své účty, sdílené i nesdílené, a lidí přibývá a přibývá. Není divu, že mít zde reklamu, a to třeba i cílenou je vlastně takovou velkou výhrou v loterii. Tržby pak stoupají jako vystřelené raketou někam nahoru a obchodníci, nebo majitelé továren si mohou mnout ruce. Samozřejmě, že nejvíce spokojena je správa Facebook reklamy, Proč? Inu, protože má spokojené klienty, a to je to oč tu běží. Každý klient si musí přijít na své a je jedno, zda má reklamu umístěnou na vzducholodi, ano, třeba na podobné jako na fotografii níže, nebo ji má kdekoli na internetu. A právě Facebook je jedním z webů, kde je to neskutečně výhodné. A ještě když se použije PPC reklama, nemůže už to asi nikdy být lepší kombinace.

reklamní vzducholoď

Pokud nevíte, co je to PPC, tak milerád vysvětlím. Jde o anglickou zkratku Pay Per Click. Čili doslova a do písmene, plať za klik. Ne, nebojte se. Za ten klik neplatíte vy jako uživatel, ale ten, kdo si tam reklamu nechal dát. Znamená to, že ji tam má zadarmo. A platí se až za to, když na ni někdo klikne. Protože to máte tak.

znak Facebooku

Člověk je tvor zvědavý, a proto občas rád nakoukne tam, kde sice nic nekoupí, ale chce vědět oč jde. To ovšem pro obchodníka moc velkým přínosem nebude, on potřebuje jen vážné zájemce, tedy potencionální kupce. A proto si požádá PPC agenturu, která mu udělá takový druh reklamy, kam klikne jen ten, kdo má skutečně o uvedené zboží zájem. A za takové kliknutí teprve klient zaplatí příslušnou částku. O tom, že je to neskutečně výhodné svědčí hlavně to, že klientů se zájmem právě o tuto reklamu neustálé přibývá zcela určitě jich ještě spousta přibývat bude.

Ostatně, pokud byste i vy měli zájem, tak klikněte na některý z odkazů zde v tomto článku a budete přeneseni tam, kde vám přání vyplní.